Kad vecāku mīlestība kļūst akla

Jā. Vecāku mīlestība pret saviem bērniem var kļūt akla. Vecāki var darīt kādas lietas un nesaprast savas rīcības sekas savos bērnos. Parasti vecākus vada cēla motivācija, jo vecāki vēl savam bērnam to labāko. Mīlestība ir attiecības un attiecības ir mijiedarbība. Bērni reaģē uz mani. Es reaģēju uz bērniem. Tā es varu nepamanīt, ka ar savu attieksmi veicinu kādas nevēlamas rakstura iezīmes savos bērnos vai neatbilstošu uzvedību.

 

Ir dažādi iemesli, kādēļ vecāku mīlestība kļūst akla. Kādas lietas mēs varam neredzēt, jo vienkārši neredzam (p: mūsu izcelsmes ģimenē par attiecībām nerunāja). Aizņemtība- lai bērniem nodrošinātu tādu dzīvi, kā esam iedomājušies, tas prasa daudz laika un spēku. Ikdienas darbi un pienākumi ierauj. Mums nav laika domāt par attiecībām. Rutīna- mēs nevaram visu laiku par kaut ko domāt, tādēļ ir lietas, ko darām automātiski, pusautomātiski. Mīlestība vai varbūt pārprasta mīlestība, mīlestība, kas mudina tikai dot, cerēt, ka kādreiz tas tiks novērtēts. Mīlestības iespaidā varam redzēt to, ko vēlamies redzēt. Un spītīgi neredzēt lietas, ko negribam redzēt.

Lai kādi būtu iemesli, akla mīlestība izpaužas vienā veidā- mēs neredzam savas attiecības ar bērnu, nesaprotam tās. Varbūt redzam, ka kaut ko vajadzētu mainīt, vai uzlabot, bet samierināmies. Turpinām darīt to, ko esam darījuši. Ja jūtam, ka kaut kas nav kārtībā, nevajag šo slikto sajūtu apslāpēt. To vajag saprast. Bērniem ir vajadzīga vecāku mīlestība. Bet, ja vecāku mīlestība kļūst akla, bērni var kļūt par manipulatoriem un vecāki par objektiem, kas palīdz sasniegt nospraustos mērķus.

P.S. Man patīk multfilmas. Man ļoti patika multfilma “Kung-Fu Panda”. Arī šajā multfilmā parādās temats par aklu mīlestību. Cīņu skolotājs ir izaudzinājis cīņu meistaru, kas kļuva ļauns un atnesa postu un iznīcību ielejas iedzīvotājiem. Reiz pagātnē pie klostera durvīm bija atstāts mazs sainītis. Tajā bija mazs leopards. Skolotājs viņu pieņēma kā savu dēlu. Nodeva viņam visas savas zināšanas un meistarību. Bet mīlestība viņu darīja aklu, viņš neredzēja kā skolnieka dvēselē bija iemājojis ļaunums. Audzināšanai ir arī morālais aspekts.

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *